Bokens Dag

101027

Premiär för Bokens Dag för mig i Växjö. Tillsammans med 800 andra bänkade sig min väninna Ylva och jag oss för att lyssna på sex inbjudna författare. Ingen av dem var väl min favorit precis men det var ändå roligt att höra författarna ömsom kåsera och ömsom berätta om sina böcker och sitt författarskap. Saken blev inte sämre av att alla fick en present, en bok såklart som låg och väntade på vår plats. Dessutom hade jag turen att vinna på mitt sittplatsnummer. En bok till, denna gång av Marcus Birro som var sjuk sades det, så jag fick ingen signatur i min vinstbok. När jag idag läser hans blogg skriver han inte ett ord om att han var sjuk igår, frisk nog var han i morse för att vara med i TV4 morgonprogram. Jag har gjort ett syrligt inslag i hans blogg om detta. Nog gnällt. Det var en mycket trevlig kväll.


Ninni Schulman, Therese Bohman och Johan Hakelius i färd med att signera böcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0