Sekreterarträff

100511

Idag har jag varit ute och luftat mig. En tripp till Alvesta vårdcentral och nätverksträff för läkarsekreterare. Det är alltid trevligt att träffa kollegor och utbyta erfarenheter. Vi fick oss också ett föredrag om flyktinghälsovården till livs. Därefter gjorde jag Alvesta på mindre än 30 minuter. Klädaffär, bokaffär och inredningsaffär fick besök och fick sin dagskassa höjd.
Idag bet vovven sönder nätverkskabeln till datorn och makens plånbok blev rejält tilltufsad med mycket av dess innehåll spritt över golvet. I helgen tuggade hon på min mobil och ett av glasögonen. Listan börjar bli lång och hon är dyr i drift.



Avbiten nätverkskabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0