Vasalopp

100307

Vi åt frukost vid TVn för att följa starten av Vasaloppet. Det är något som jag bara tillåter undantagsvis. Äta framför TVn är så plebejiskt och ja, jag har en del andra mer eller mindre trevliga ord för att beskriva det som är onödigt att sätta på pränt. Det är inte något jag gillar men som sagt, ingen regel utan undantag och visst är det mäktigt att se alla på plats i Sälen, redo att ge sig av på 9 mils skidåkning. Jag är full av beundran för alla som kan och vågar, jag som inte ens kan stå på ett par skidor. Har fått rejält ont i ryggen, nere i ena höften, inte kul. Jag har klarat mig länge ifrån ryggbesvär nu och när det går bra, så har jag slarvat med mitt övningsprogram.



Huset marssol




Maken tog sig över mållinjen sommaren 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0