Städat

100310

Idag har jag städat i blivande badrummet, kände att jag måste försöka att ta tag lite i min situation. Det gick faktiskt rätt bra och jag gjorde lite andra saker i rummet också. Något jag märkte var att jag inte tål höga ljud, slog med hammare i ett järnföremål och det ljudet gjorde att min tinnitus verkligen förstärktes. Jag har också burit upp alla bräderna som legat i hallen här nere, så nu har vi fri passage där igen. Dessan tyckte det var roligt när jag gick upp och ner i trappan, hon ville följa med nu när hon lärt sig att gå ner också.
På hustruns jobb har telefonerna strulat idag igen, börjar nästan bli en följetong.



Dessan med sitt nya tuggben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0