Nya badrummet

100114

Nu har jag börjat byggandet av det nya badrummet. Eftersom det verkar som jag skall ha lite mindre att göra den närmaste tiden hoppas jag att det börjar hända lite nu med byggandet. Det skall bli skoj att skapa badrummet från grunden. Jag råkade tappa en bjälke i golvet just över där hustrun befann sig på nedervåningen och hon kom springande och var orolig så det inte hänt något med mig. Jag hade hundvakt i natt, det känns i dag, men förhoppningsvis skall väl vovven börja sova lite bättre snart. På kvällen var vi bjudna till våra tyska grannar på mat, typisk tysk mat med kött och potatisplättar på tyskt vis.



Första takbjälken på plats.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli kul att se hur ert badrum växer fram! Lycka till!

2010-01-14 @ 22:37:24
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0