Gott Nytt 2010

100101

2010 (uttalas tjugo tio har jag lärt mig). Slutet på 2009 blev inte så bra med besök på akuten. Jag fick stanna över natten på AVA och sussade gott genom 12-slaget. Som tur väl var skulle vi inte ha gäster i år utan fira lugnt och stilla själva. Jag fick lugnande besked och fick resa hem strax efter lunch idag. Några vidare undersökningar ska jag genomgå för att förhoppningsvis komma på vad det hela har berott på.

Ska nu vara sjukskriven i en vecka och ta det lugnt. Synd att det är så kallt bara.



Ett av många muskadaver sista dagarna

Kommentarer
Postat av: annmari

Skönt att höra att du är hemma igen



kram annmari

2010-01-01 @ 22:17:08
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0