Ny matta

100228

En tur till Växjö varifrån vi kom tillbaka med en ny matta till matrummet. Vi var inställda på att leta länge efter rätt men redan första dagen i första affären hittade vi en som vi båda gillade och slog således till. Lakansförrådet förnyades och vi gjorde en del andra småinköp. Dèsirée var på fritids under tiden och hon fick en gräsligt ceriserosa, luden fisk som lät kul.

Februari är nu nästan slut och den har definitiv varit den snöigaste såvitt jag kan komma ihåg. Hoppas att mars bjuder på vårkänsla.



Nu gäller det att hålla sig på mattan

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Så fin matta ni skaffat! Ser verkligen ut att passa till möblerna på bilden. Skoj när det blir rätt direkt. Själv är jag sugen på trasmattor efter flera år utan sådana... såg en så vårlik i en katalog... men minns inte vilken fniss Har jag tur har jag sparat någon från tiden före flytten så den blivit kvar i förrådet... som ska städas och röjas någon gång :)

Skoj att kolla in och se hur ni har det!

Kram

Marie

2010-03-01 @ 14:21:42
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0