Godis

100223

Ibland behöver man sätta en aldrig så tunn guldkant på tillvaron. Turkisk peppar är en sådan. Vissa dagar underlättas verkligen journalskrivningen med lite uppiggande godis.
Hobbies och intressen går i vågor i mitt liv verkar det som. Scrappandet ligger sorgligt nog nere sedan flera månader men jag hoppas finna inspirationen igen runt knuten en vacker dag (snöfri). Just nu är det vykortssamlandet av slott som seglat upp som favorit igen. Mycket tack vare att jag på senare tid fått några rariteter från Berlin. Dessutom finns det alltid Tradera där man kan göra fynd.



Favoritgodis

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Turkisk peppar.... uuuhh... det var länge sen jag provade men kan känna smaken och... :) Förstår du piggnar till framför datorn med hjälp av sådana bredvid dig! :)



Har kikat lite på LCHF och provade i somras då jag läste Skaldemans böcker. Har så svårt själv att klara av det men det är effektivt... äter mest vegetarisk kost numera så det blir sådant pusslande. Du är jätteduktig! Hoppas få höra mer om detta! :)



Kram

Marie

(som är glad att jag kunnat göra dig glad!)

;)

2010-02-23 @ 20:52:16
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0