Arbetsdag

100204

På förmiddagen var jag hos en av mina sommarstugeägare och fällde några björkar som stod vid sjöstranden. De lutade ut över sjön, så jag fällde dem ut över isen så att han sedan kunde ta dem iland som vedbitar. Kom på denna lösningen i somras när han bad om hjälp att fälla träden och som tur är, har vi rejäl is i vinter att fälla träden på.
Jag håller fortfarande på med taket i blivande badrummet, hade jag vetat att det skulle ta så lång tid, vet e katten om jag inte gjort det på ett enklare sätt. Det skall ju se gammaldags ut, och där tycker jag i alla fall att jag lyckas. Vovven har stuckit iväg flera gånger idag på egna utflykter när jag inte haft riktigt koll på henne. Jag har varit i maskinhallen 3 gånger och hämtat henne, då har hon försvunnit 100 meter från där jag har varit.



Nygammalt tak i badrummet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Så snyggt ert badrum kommer att bli! Coolt med mix av gammalt och nytt = personligt!

Trevlig helg!

Marie

2010-02-05 @ 23:36:19
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0