Höstpromenad

091125

Jag kom iväg lite tidigare från jobbet och hela familjen kunde gå en skön promenad och få lite frisk luft i andningsvägarna. Vovven kom på en ny lek, det är sååå roligt att jaga stenar vi sparkar framför oss på grusvägarna. Fuktigt var det, men skönt.

Det är nu över fyra månader sedan som jag scrappade. Det är inte bara tidsbrist och annat skoj som lockar utan jag har helt enkelt tappat gnistan. Det är inte roligt för tillfället. Ändå har jag massor av vackra kort som ligger och väntar, från vårt bröllop, resorna till Ryssland och Lübeck och foton på allt som vi gjort under vår, sommar och höst.



Höstmörker

Kommentarer
Postat av: annmari

ajaj, jag får väl ta och planera in en ny träff så du kommer igång igen



kram

2009-11-25 @ 22:18:53
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: mimmimarie

Ja, Annmarie, det vore roligt någon gång på det nya året LER

2009-11-26 @ 06:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0