Tomt i vovvens korg

091210

Jag var ute och stämplade hela förmiddagen. När jag kom hem vid lunchtid fann jag vovven liggandes innanför ytterdörren och han var inte alls pigg. Tyckte mig rätt fort känna igen problemet. Verkar som han har fått ett diskbråck. Eftersom jag var upptagen med annat blev det hustrun som fick åka med honom till djursjukhuset där han blev inlagd på en 36 timmars kur med kortisonbehandling. Vi får hoppas att det hjälper.
Själv hade jag både kontraktskrivning och tillträde på ett litet mysigt torp. På kvällen lyckades jag äntligen göra klart stämplingslängderna på två stämplingar som jag hade liggandes och inte utskrivna.



Vovvens tomma korg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0