Loppisar och second hand

100525

Det är roligt med loppis. Idag köpte jag ingenting utan gav bort ett par kassar med sådan vi själva inte behöver. Det är också kul, men roligare såklart att själv gå och botanisera och hitta något totalt oväntat som man vill ha. Det händer inte så värst ofta tyvärr. Jag tvivlar på att jag är den som kommer att hitta en grunka av keramik för en 10-a som visar vara kinesiskt porslin och värt en förmögenhet. Böcker däremot handlar jag gärna och ofta på loppis. Det är inte så farligt att betala en mindre summa, gillar man den inte är det bara att skänka den vidare. Kläder är däremot inget som jag vill köpa begagnat. Bara lukten får mig att backa.



Kupan i Vislanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0