Första julklappen

091204

Idag fick jag liksom mina arbetskamrater på vårdcentralen årets första julklapp. En burk av apotekets goda senap, från apoteket. Det är så gulligt av dem och det uppskattas verkligen. Jag var inne och jobbade 5 timmar extra idag trots att jag egentligen skulle vara ledig. Bra att ha lite extra timmar att kunna ta i samband med julledigheten. Vovven och jag har gått en lång runda och jag har samlat en massa olika mossor och lavar att att göra olika juldekorationer med. Dragit hem lite granris och lagt på trappan. Det ser trevligt ut.

Det första julkortet har också dimpt ner i brevlådan idag, från mitt fadderbarn i Korea. Dessutom ett bokpaket från Tyskland med 3 böcker på tyska. Det ska bli roligt när jag kan få tid till att sätta tänderna i dem.



Vad vore julen utan en stark och god senap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0