Vår i luften?

100225

Idag har det funnits tendens till vårkänning, temperaturen har krupit över 0 och talgoxarna tävlar med varrandra om att överösta varrandra. Det kommer att ta tid innan det blir riktig vår, sådana mängder med snö som skall smälta. Syskonbarnen har idag hjälpt mina föräldrar med att ta in ved som ligger under en pressening som är totalt snötäckt. Bra att de får lite fysisk aktivitet under sitt sportlov. För mig tar det tid innan jag blir frisk. är halvt sjukskriven och klarar knappt av att jobba halvtid, speciellt att sitta framför datorn med en flimrande skärm är jobbigt. Jag känner ändå att jag är på rätt väg, men känner mig rastlös, vill ju göra så mycket, men kan och får inte göra det.



Temperaturen över 0 för första gången på länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0