Veterinärsbesök

100222

Idag har Dessan och jag varit hemma själva och både hon och jag har vilat mycket. Känner att jag behöver rätt mycket vila ännu, är långt ifrån återställd ännu efter förra veckans olycka. På eftermiddagen sammanstrålade jag och hustrun i Fridafors där vi lämnade min bil som fått en bula på taket för lagning. Efter Fridafors fortsatte vi först till Tingsryd för några mindre ärende och sedan vidare till Väckelsång där Dessan fick träffa veterinär och få en spruta. Det är en ny bekantskap, veterinären i Väckelsång, och det var mycket positivt att komma dit, lagom stort och man kände sig riktigt välkommen. På kvällen var hustrun på symöte i Ulvö.



Veterinärundersökning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0