En ledig fredag

100219

Det var länge sedan jag utnyttjade en av mina lediga fredagar. Har det inte varit extrajobb i Vislanda har jag varit på föreläsning för min skogskurs, besökt tandläkaren eller jobbat på skrivbyrån i Växjö. Idag valde jag att stanna hemma och ta hand om maken som ännu inte återhämtat sig från hjärnskakningen. När nu snön vräker ner på eftermiddagen är det skönt att sitta inne med en kopp te och titta ut. Dèsirée och jag har gått en uppfriskande runda, träffat Alfred och lekt i snön (ja, vovven, inte matte).

På förmiddagen körde jag till Ryd för att handla. Maken var med men satt mest och blundade. Vi handlade mat och investerade i en liten stekpanna med teflonskikt (dyr).



Utsikt över Hagsvarten och Lillö

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej svejs! Synd om maken verkligen, hoppas han kryar på sig strax! Hoppas ni spanat på Plus på svt innan ni handlade stekpannan... om inte blir ni kanske nöjda ändå - alla sorter är ju tyvärr inte med i deras tester. Ha det gott!

marie

2010-02-22 @ 21:10:06
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0