Artiklar

100520

Ibland får jag skrivklåda och har lust att göra betydligt större utläggningar än vad som brukas på de här bloggen eller i min högst privata dagbok. Jag har tur i och med att jag får utlopp för lustan att skriva på jobbet. Vårdcentralen har regelbundet en spalt i sockenbladet som utkommer fyra gånger om året som jag är ansvarig för. Idag har jag skickat iväg nästa nummers bidrag som handlar om sommarplågor. Jag ansvarar också för hemisdan på jobbet men där krävs det inte uppdateringar så ofta tyvärr. Dessutom skriver jag annonser och en del andra texter. Det är kul.
Långdraget åskoväder ikväll. Det är frustrerande. Inget trädgårdsarbete, ingen dator, inte tvätt, inte telefonera, svårt att läsa i dåligt ljus. Fast nyttigt ibland att tvingas sitta och filosofera lite.
Murklorna var goda förresten.



Västra Torsås sockenblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0