Vårmånaden mars

103030

Idag har jag rengjort vattenlåset som finns under badkaret. När jag öppnade det förstod jag varför vattnet hade så svårt att rinna ut, var helt fullt med allehanda gojs.
Jag har idag fått i uppdrag att förmedla en fastighet som jag sålde för tre år sedan. Ägaren till fastigheten har flyttat till Kina och känner att han inte kan ha kvar fastigheten som han hade hoppats skulle bli ett "andningshål" för honom. På eftermidagen har jag varit och värderat en fastighet som jag sålde för fem år sedan. Det var skoj att se vad den hade förändrats, var knappt så man kände igen huset.
På hustruns jobb har det strulat rejält idag, det har inte gått att ringa ut på telefonerna. Där ser man hur sårbart vårat samhälle är.



Kaveldun som sprids med vinden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0