Ny vecka

100308

Hustrun åkte idag till jobbet med ryggsmärtor. Sjukgymnasten undersökte henne och fann att hennes högra ben var 2 cm kortare än det vänstra, alltså en sträckning/vridning i bäckenet. Efter behandling var bägge benen lika långa igen, bara att hoppas att det så förblir och ryggsmärtan försvinner. På förmiddagen gick Dessan och jag en rejäl långtur, jag vill helst vara ute innan solen blir för stark, har ju ännu rejäla sviter efter mitt fall. Vi blev bjudna på kaffe hos en granne och fick samtidigt en pratstund med honom. Det känns väldigt frustrerande att jag inte blir bra, känner att jag vill göra så mycket, men så fort jag gör något kommer huvudvärken och yrseln. På kvällen var vovven och jag ensamma hemma eftersom hustrun var på det sk symötet.



Snögubbe i Ulvö

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, stackars dig som fortfarande inte är bra efter ditt fall. Delar det där med att se och vilja göra saker men inte kunna med dig och det ÄR hemskt frustrerande... och man vänjer sig inte med åren... Snarare tvärtom.

Men så lång tid får det inte ta för dig att bli bra igen! Tjusig gubbe på bilden! Krya verkligen på dig nu!

Marie

2010-03-09 @ 00:44:30
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0