Färgborttagning

100323

Äntligen har jag fått tillbaka min bil som varit inne för riktning och lackering av taket som fick en rejäl bula när snön trillade ner från hustaket. Det har tagit lång tid att få bilen färdig, en massa olika saker som strulat, som att när jag skulle få tillbaka bilen igår, hade man fått hem fel innertak, så det blev att vänta till idag.
Hustruns käke värker rejält ännu efter tandutdragningen, hon får ta smärtstillande medicin för att uthärda. Jag har under dagen börjat lite med att ta bort färg från en av dörrarna i blivande badrummet, ett tålamodskrävande jobb som behövs då det finns rätt många lager färg idag på dörrarna.
På kvällen bakade jag matbröd, eftersom det gamla började att tryta.



Farväl till 70-talets blå färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0