Valppappa

100112

Nu har jag haft mitt första hunddygn. Har legat på kontorets golv i natt tillsammans med vovven. Jag har inte sovit så värst bra, både att hela tiden vara vaksam på om hon skulle vakna och det obekväma att ligga på en madrass på golvet. Tog mig en tupplur i soffan när hustrun åkt till jobbet, och då passade vovven på att slurmra till också nedanför mig på golvet. Jag har suttit vid skrivbordet och jobbat idag och samtidigt vaktat den lilla. Jag skulle tro att hon sovit halva dagen, vilket jag tolkar som att hon känner sig väl hemmastadd hos oss. Vintern fortsätter, men som tur är är det mer normala temperaturer nu, strax under nollan och snötäcket är också acceptabelt.



Vinterbild från öster på vårat hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0