En helt vanlig måndag

100118

Jag har återupptäckt en del av mitt ursprung tack vare att jag igår fick tips om en blogg om Smålandsstenar. Den kallar sig smallcountrystones (mycket lustigt). Trots att det över 25 år sedan jag flyttade från samhället finns det människor nämnda och företeelser som jag känner igen. Hittade där även en gammal favvis och jag kan inte låta blir att testa att länka till en video för första gången.

http://www.youtube.com/watch?v=eJoMrFiETUc&feature=player_embedded


Annars har VAV-dagen förflutit stilla. Vi har övat koppelgång flera gånger och ibland går det bra. Under de gyllene stunder när lilla kvicksilvret sover har jag idag tagit fram syskrinet och lagat diverse, haft persedelvård med andra ord.




Husliga göromål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0