Man börjar tröttna...

100220

Nu börjar man tröttna på all denna snö, sista dygnet har säkert kommit 20 cm till. Eftersom jag har min hjärnskakning kan jag inte röja någon snö, och då är det bra att ha en god grannar som kommer och hjälper till med sin traktor. En del snö har släppt från hustaket och har oturligt hamnat rakt där min bil stod parkerad. En rejäl buckla i taket blev följden av detta, blir att lämna bilen på verkstad och tur att man har den helförsäkrad. Jag tar det rätt lugnt ännu, vilar rätt mycket på dagen. Jag känner mig bitvis rätt rastlös, men vet ju att jag måste ta det lugnt för att inte få framtida men.




Traktor gömd i snödrivorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0