Hjärnskakning

100216


Det senaste dygnet har varit väldigt omvälvande. Igår morse trillade jag och slog bakhuvudet så att jag fick en hjärnskakning med minnesförlust. Det blev ambulansfärd till Växjö akutmottagning. På lasarettet mötte hustrun upp vilket kändes väldigt tryggt. Väl omhändertagen började minnet så smått att komma tillbaka även om det finns några minnesluckor kvar ännu. Jag blev ordentligt undersökt med allt från blodprov till röntgen och fick stanna kvar för observation över natten. 
Hemresa idag efter lunch. Lunchen bestod av biff och fastlagsbulle. God sjukhusmat. Hunden blev nipprig av lycka när jag kom hem men jag kan inte leka så mycket med henne. Har fått strikta förhållningsregler om vila och lugn och ro. 





 

Kommentarer
Postat av: annmari

Usch då, låter inte bra. Hoppas du inte var ensam när det hände

2010-02-16 @ 19:31:05
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Marie

Ojdå, så himla tokigt, hoppas du hämtat dig nu. Stackars dig!

Marie

2010-02-19 @ 00:40:23
URL: http://livsresande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0