En vårpromenad i Halmstad

100424

Den här helgen har vi varit på besök hos mamma i Halmstad. Vi tog med henne och vovven på en promenad längs Nissan. Här fanns ett gäng med kvinnor som firade någons möhippa. Maken fick rycka in och skämta med bruden. Tur för mig så var det inte pussar hon sålde utan han fick måla en av hennes naglar i valfritt nagellack. I Norre Katts Park fanns mina älsklingsblommor scilla i stora mängder. Härligt med ett riktigt blått hav av blommor. Jag sätter lökar och flyttar om i min trädgård för jag vill också ha ett blått hav, men det går långsamt. Kanske om jag får leva riktigt länge får jag uppleva det. Det var härligt vårväder som vi alla njöt av. Dessan hälsade på alla; människor, vovvar och änder i parken med samma stora entusiasm.



Ett hav av scilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0