Fredag

091106

Flaggdag idag, men vi har inte hissat flaggan, Gustav Adolf dagen. Idag skulle farfar ha blivit 111 år om han levat. Jag har inte så mycket minnen av honom, han dog när jag var 10 år gammal. Vad jag kommer ihåg av honom är att vi på vårarna var ute och fiskade med nät i viken nere vid Åsnen.
Jag har suttit med bokföring halva dagen idag, momsen skall redovisas nästa vecka. Är skönt att ha det gjort.
För varje fastighetet jag säljer, sätter jag upp en nål på en karta, börjar bli lite nålar nu. Bilden är ett smakprov på en del av kartan som pryder en vägg i mitt kontor.

Hustrun har vaccinerat sig mot den "vanliga" förkylningsinfluensan idag.



Varje nål anger en såld fastighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guu va häftigt=) vore lite kul också att sätta nålar på ställen som man varit =)och typ ha en röd tråd efter nålarna som visar hur man flygit om man vill avancera.

2011-11-28 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0