Födelsedag

090718

Så har då året gått runt ett varv och det är dags för min födelsedag igen men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tycker det är roligt att fylla år. Det är åldrandet som inte är roligt. Jag saknar mycket att vi inte har någon altan eller uteplats där det går att sitta när det regnar. Makens födelsedagspresent, en paviljong, avhjälper det problemet lite grand. Vi hann precis montera klart paviljongen när åskan kom och slog ut strömmen för oss. Det blev också en slags födelsdag med bara en fas ström. Tur att vi planerat grill till kvällen. Det tristaste är att min bärbara dator är trasig. Det återstår att se om det går att rädda hårddisken.


Hoppas på många mysiga stunder i trådgården

Kommentarer
Postat av: annmari

Grattis i efterskott. Visst är det skoj att fylla år och få en massa presenter



kram

2009-07-21 @ 22:46:54
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0