Valpsjuk

091218

Tillbaka till tandläkaren, drogad och rejält bedövad kände jag ändå rejäl smärta när det väl kom till rotfyllnad. Tandis lyckades rensa två av tre rotkanaler men den tredje gick inte. Jag hade för ont och redan fått maxbedövning. Därför blev det remiss till sjukhustandläkare och en okänd väntetid. Det är bara att hoppas att jag inte får för ont under väntetiden.

Desto roligare var det att åka till kenneln Mörka Skog utanför Kosta för att titta på valp. Den här lilla sötnosen får med allra största sannolikhet följa med oss hem om en månad. Vi får döpa henne själva och namndiskussion pågår.

Väl i Kosta gick det inte att köra förbi glasbutiken. Här blev det lite julklappsköp. Själva Kosta outlet är inget som imponerar på mig. Ganska ointressant utbud.



Lilla valpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0